星期五, 五月 20, 2005

[我思故我在]她说

她说:"再见爱情,我一定让自己活得更美丽"

是一首歌词?
是电影的对白?

还是她有新对象了?

压抑的感情又被激发了.

也许我需要出走..一个被拖延了的出走...

奶茶唱:"到处乱走"

我想问,难道以前你就不够美丽了吗?

2005.5.20/21

2 条评论:

Wormy 说...

再见 == Good Bye
再见 <> See again

Dun be an idiot.

Chen Jie 说...

See Again or Good Bye although bring different meaning to her but it's the same for me. Just wish her good luck. I just think too much
:)